Ónos esőtől az adventi fényekig

Posted By: Drexler Szilárd - hétfő, december 17, 2012
A tegnapi éjszaka elég mozgalmas volt. Egyrészt bejött néhány vaddisznó a kertbe és vígan turkáltak, ették a hullott almát. Kizavartuk őket néhányszor, de visszajöttek. Gondoltam, készítek róluk néhány fotót, de az eső miatt nem erőltettem a dolgot. Jönnek még.
Aztán éjjel ijesztő dolgokat lehetett hallani az erdőből, a fákra fagyott jeges csapadék miatt ágak törtek le és zuhantak a földre. Gondoltam, ebből másnap fotózás lesz. Délután még terveztem egy tarjáni túrát, hogy kipróbáljak egy  házilag készített szűrőt a fényképezőgéppel.
Így sikerült ez a nap:
A kertben. Ezeket az almákat fogják majd enni a csontollúak.

Jeges borostyán

Jégpáncélban az ágak, gallyak

Kapu

Nem bírta a jég súlyát

Még egy ebből, mert szép

Megroppant

Csak a fotósok és a ... merészkednek be ilyenkor az erdőbe

Ott zuhan a következő

Itt a sisak sem segített volna

Az öreg bükkfa ledobta az ágait

A délelőtti izgalom után egy kis adventi békesség. Öblösüveggyári termékeket is kapni a tarjáni karácsonyi vásáron. Felhívnám a figyelmet a háttérre, ez az én sufnituning szűrőm eredménye.

Salgótarjáni "fényözön"

Fő tér

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Copyright © A mi vidékünk

Designed by Templatezy